2016年3月19日 星期六

美味餃子店

某日約左朋友行街,因為無乜食過野,所以自己早d出去食d野先,上次去完神經餵飼間cafe,發現太子呢邊都幾多野食,上Openrice搵下,見到呢間餃子店幾多好評,我自己本身都幾鐘意食餃子,咁就去試下啦!

今次呢間個位遠少少,太子地鐵站D出口行4分鐘左右,一路行條街好多車房,裝修材料,布行之類,仲比我撞到"我有一個夢想"既呀銀tim!佢仲keep到改做左果個look呀,哈哈!行下行下終於到,地方就唔係好大,兩張大圓枱加幾張細枱,入面就有個半開放廚房見到d姐姐係度包餃子。
 photo  - 7 3_zpsnpuvoueq.jpg
 photo 00_zpsd6mqparl.jpg
食物種類唔多,主打餃子之外都有d麵類,餃子得三種味:雲耳椰菜肉餃,韮菜肉餃同埋白菜肉餃,可以揀煎餃/湯餃,同埋呢度既湯餃係用佢地既招牌野葛生魚豬骨湯ga,如果你食煎餃都可以就咁散叫碗湯黎飲既!
 photo  - 8 2_zps21g1ja39.jpg
我自己就鐘意食煎餃多d既,所以叫左7隻煎雲耳椰菜肉餃 $33加杯豆漿$8!
 photo  - 1 2_zpsexxw5py0.jpg
豆漿先到,佢地寫自家製既,飲落都幾有豆味,又唔太甜,算係唔錯!
 photo ww_zps0qa0042a.jpg
 photo ww1_zpsfxnhzh3k.jpg
 photo  - 3 2_zpsb5pziaqp.jpg
煎餃就等左陣先到,隻隻都煎到金黃色,每枱仲有樽豆豉辣菜圃比你配餃子食。因為我就唔係好食得辣,所以點少少試下先,一食落口就唔係好辣,因為有豆豉既關係,都幾香同惹味,菜圃細細粒好爽口,過多陣d辣味先會慢慢滲出黎!所以最後我都加左d紅醋中和下,有得揀我都係鐘意配豆瓣醬多d。 因為餃子即叫即煎既關係,熱辣辣最好擺陣先食,因為佢都煎得幾透下,以煎黎講,皮煎到太脆,感覺似半煎炸而唔係煎,所以都幾熱氣同埋略為油膩,入面既餡料就幾清淡,應該無乜調味,菜多過肉,食到椰菜同雲耳既爽口感!可能媽咪包既餃子實在太好食啦(我一次可以食成20隻),所以呢度既餃子我只係用普通黎形容!
 photo  - 6_zpsy0t7noqr.jpg
食哂成碟餃子之後我真係feel到個人好熱氣,定唔知因為d辣菜圃,我覺得喉嚨同牙肉好似係度發脹(無誇張XD),因我好驚智慧齒牙肉會發炎,之前有排狂發炎真係令我生不如死,所以我就算飲左豆漿都再叫多碗野葛生魚湯($20/細碗)飲飲降下度火先,個湯完全無湯渣,飲落有幾鮮甜既魚湯味,飲得出無落味精,唔怪得之我見坐我隔離個妹妹明明食煎餃都成日畢佢媽咪湯餃d湯飲啦!

總結行開想食餃子,試下個湯底都唔錯既,如果想食煎餃,最好就兩個人黎食,一個叫煎餃一個叫湯餃中和下咁就好d!

Address: 太子大南街74號地舖
Tel: 2309 7308
Open hour:
星期一至六: 11:00-00:00
星期日休息

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...