2016年3月16日 星期三

Cenacolo Steak & Pasta

上星期六一早出左中環陪Mr.No覆診,佢早一晚已經講好左睇完醫生去呢度食個lunch,記得同Mr.No拍拖無耐,我仲係青春少艾果陣,當時飲食年資尚淺,從來未去過SOHO區食飯,果時心裡面有個諗法,就係好想食到一碟好正宗既意大利粉!!!! 究竟咩係正宗意大利粉呢? 就係唔係茶餐廳果D茄汁/黑椒汁配什扒意粉或者大叉樂既焗肉醬意,而係一碟個汁真係用新鮮茄蕃,橄欖油,香草煮出黎既意粉! 於是好似係拍拖兩週年既時候,我就係Openrice搵到呢間餐廳,滿足左當時呢個既小小願望,哈哈~而家諗返都覺得幾好笑! 就係果次食完之後我地開始多左黎呢區覓食,飲食層面開始擴闊左! 而呢間餐廳因為食物質素都唔錯,價錢又唔貴,性價比高,以前既情人節/聖誕/拍拖紀念日都有再幫襯,雖然附近都有好多質素比佢高既餐廳,但可能情意結既原因我地久唔久都會返黎食ga!

星期六12:00鬆d黎到,餐廳唔算多人,咁多年餐廳環境都無變過,地方唔大,枱與枱之間都比較近,不過走既係casual既路線,記得以前黎dinner,好多外國人吹水飲酒,嘈嘈地都幾有氣氛,唔會有拘束感,側邊有一排sofa位就坐得比較舒服!
 photo DSC00212_zpsakzqmnmj.jpg
Lunch menu,3-course lunch set只係$108,以中環區黎講實在太平了吧! 而且燒西冷係唔洗額外加錢ga!呢個價錢無加過價之餘好似仲平過以前食既?印象中記得以前好似都要$128?(謎)

我同Mr.No分別揀左Grilled sirloin同Savory pork chop做主菜,前菜就Smoke gammon ham salad同Caesar salad各一!
 photo  - 7 2_zpslyopgm3p.jpg
先黎既係麵包,呢度既麵包同第一次食一樣咁好食,微暖,外脆內軟,同少少濕潤,有D似蛋糕,麵包入面有香草同洋蔥,點意大利醋同橄欖油食,好味!
 photo DSC00209_zps8vjwmqdv.jpg
 photo DSC00211_zpstne7fqov.jpg
之後沙律就到,收$108仲有兩款沙律/或餐湯你揀,而且份量唔細,唔會細細碟得幾條菜,D菜新鮮,沙律有Gammon ham,又有烚蛋,呢d咪就係誠意!

 photo DSC00210_zpsxfuxlpwh.jpg
食完沙律,主菜就上啦!
我既燒西冷配mushroom sauce,叫左medium,都做到中間粉紅色,切開少少血水,塊扒都唔算細,而且都幾厚身,肉質唔錯,唔會韌,好有炭燒味,雖然牛味唔算好濃,有少少筋,同埋好可惜果日廚師D鹽落重手,咸左少少,但以$108一個Lunch set黎講已經好過你去食X王之王好多啦! 同埋牛扒下面既薯蓉,同燒什菜都好好食ga,一個人食哂就係超飽! 呢個扒(有西冷/肉眼)基本上之前每次黎食都會叫,因為性價比太高,夜晚散叫都好似係$200左右。
 photo DSC00213_zpsxgjzwiog.jpg
之後就係Mr.No既豬扒,又係好大塊,仲大塊過我既西冷,墊底一樣有薯蓉同燒什菜,我試左少少塊豬扒好淋身,個汁係用甜梅煮,甜甜地同豬扒都幾夾,幾好食!
 photo DSC00215_zpsisx64osf.jpg
食完個主菜都已經飽到上心口,之後仲有甜品,甜品又係一D都唔Hea,Tiramisu配雲呢拿雪糕,Tiramisu比較濕潤,咖啡味同酒味唔會太重!
 photo DSC00222_zps0m4wwllo.jpg
最後仲有餐飲無影啦!

總結呢間係一間有誠意,性價比高既餐廳,以如此相宜價格食到質素唔差既食物,加上我地對呢度既情意結,必會再黎幫襯,推介大家除左牛扒,呢度茄汁海鮮意粉都幾好食!

Address:中環蘇豪嘉咸街45-53號地下
Tel: 2525 2430
Open Hour: 星期一至日:10:00-23:00

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...