2016年9月27日 星期二

上水日式料理 - 漁匠料理

作為一個北區人,講真上水粉嶺真係無咩好食,因上水已經淪為水貨城,藥房仲多過便利店,係無野好食之中,好彩都仲有一間開左頗耐既日本餐廳仍然屹立不倒。 平時多數黎食佢地既下午茶,今晚約埋細妹試下佢地既晚餐先。

巨峰梳打 同 柚子蜜梳打,入面有爆球增加口感,天氣熱飲返杯梳打真係爽~



係是日推介度叫左金目鯛刺身同日本室津生蠔,金目鯛既賣相好靚,一睇就知新鮮,魚肉微甜又有彈性,點埋佢旁邊酸酸地既醬汁又好開胃。 平時食澳洲,法國蠔就多,日本室津生蠔真係未試過,一於叫兩隻試下,質地都幾Creamy,不過海水味同蠔味就較淡,岩一d初嚐生蠔既朋友食。

凍蕃茄沙律,蕃茄多汁飽滿,加埋黑醋汁調味,好清新refresh!!!


我同細妹都好鐘意食軟殼蟹,所以一見到呢度有軟殼蟹天婦羅就話一定要叫。 原隻軟殼蟹炸到金黃色真係好吸引,炸得幾乾身,一d都唔油淋淋,好酥脆,軟殼蟹味好香濃,正!




備長炭燒海鮮併盤,有帶子,鮑魚仔,大蜆同蠔,即燒即食,四樣海鮮都好鮮甜,唔洗加任何調味料都好好味,可以一邊燒,一邊食,一邊傾下計,唔錯唔錯~

最後食埋甜品,溫室蜜瓜紅豆芭菲,一上枱真係嘩!一聲。係成半個日本蜜瓜,好夠份量,呃like一流,先食蜜瓜,好甜,再將紅豆同雪糕mix埋黎食,紅豆好大粒,食完真係大滿足。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...